Recepcionar (m/ž)

Objavio: AYC Management d.o.o. za savjetovanje

Datum objave: 04.12.2018

Vrijedi do: 03.01.2019

Država: Hrvatska

Županija: Zagreb i zagrebačka

Grad: Zagreb

Opis posla

AYC d.o.o. je međunarodna konzultantska tvrtka sa sjedištem u Zagrebu i Zadru. Radi daljnjeg proširenja opsega posla tražimo osobe s izvrsnim komunikacijskim i multi-tasking vještinama za posao recepcionara. Dužnosti recepcionara uključuju pružanje administrativne podrške u različitim razinama organizacije.

 

ODGOVORNOSTI

 

Koordinacija s tvrtkom za održavanje i upravljanje zgrade kako bi se osigurala maksimalna funkcionalnost

• Koordinacija prekomorskih putnih aranžmana za članove uprave – rezervacije putnih karata i hotelskog smještanja

Ažuriranje interne dokumentacije online/fizički –  koordinacija rada ureda

• Koordinacija uredskih domjenaka / društvenih događaja za osoblje

• Koordinacija uredske komunikacije (interna) i vanjske komunikacija u skladu s Aoyuan brandom, uključujući i podršku u izradi web stranica / ažuriranja

• Površne računovodstvene dužnosti u knjigovodstvene svrhe

• Interakcija s voditeljima i investitorima iz drugih zemalja

• Pružanje osnovnih i točnih podataka osobno i putem telefona / e-pošte

• Primanje, sortiranje i distribucija dnevne pošte

• Izvođenje drugih klerikalnih dužnosti, kao što su fotokopiranje, faksiranje i sl.

 

POSEBNA ZNANJA I VJEŠTINE

 

• 2+ godina radnog iskustva kao recepcioner, ili na sličnim front desk poicijama

• Izvrsno poznavanje hrvatskog I engleskog ezika

• Vrlo dobre pisane i verbalne komunikacijske vještine

• Sposobnost snalašenja i reagiranja u nepredviđenim situacijama

• Vrlo dobre organizacijske vještine

 

"

"

"

Pogodnosti

"

"

Info irena.jurkovic09@gmail.com

"

Podijeli